پینه دستان

پینه دستان


 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت 250 هزار تومان به حساب 500 هزار بازنشسته کشوری خبر داد و گفت: این مبلغ بخشی از مطالبات معوقه بازنشستگان کشوری که از ساعت 24 امشب به حسابشان واریز می شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی  علی ربیعی  در مراسم تجلیل از خادمان انقلاب که توسط صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، افزود: تسریع در پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به بازنشستگان مشمول از جمله اقداماتی است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری در حال اجراست و تا کنون بیش از 65 درصد مطالبات آنها تسویه شده است.

وی از پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: این پرداخت از ساعت 24 امشب انجام می شود و در این دوره به حساب 500 هزار بازنشسته مشمول مبلغ 250 هزار تومان واریز و آن ها می توانند از صبح روز دوشنبه 21بهمن ماه نسبت به برداشت این وجه به بانک عامل مراجعه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تا کنون 300 هزار بازنشسته کشوری مطالبات خود را دریافت و با آنها تسویه شده است، گفت: در این مرحله نیز مطالبات 55 هزار بازنشسته دیگر تسویه کامل شده و پیش بینی می شود با تمهیداتی که توسط صندوق بازنشستگی اندیشیده شده باقی مانده معوقات نیز طی ماههای آینده پرداخت شود.

ربیعی گفت: به همت این صندوق و با احتساب پرداخت هشتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری تا کنون بیش از یک میلیون و 650 هزار نفر مطالبات خود را دریافت کرده اند.

 
۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۴:۱۶
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 23 / 11 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com